Ezek a szörnyek egyeüdlálló névvel jelennek meg Atreia különböző területein. Előfordulhat, hogy teljesen véletlenül botlasz bele, de akár a küldetés részeként kell szembeszállnod eggyel. A későbbiekben egyszerűen csak "Mobnak" fogom őket rövidíteni (Tudom, a mob elég tág fogalom és nem rájuk koncentrálódik, De Most Igen).
A legtöbb ilyen Mob Boss szintű szörny. Ezeket legegyszerűbben Partyban/Groupban, esetleg Allianceban tudod kiiktatni (vagy várj, amíg legalább 15 szinttel erősebb leszel nála :DDDDDD).
A legjobb dolog az egészben, hogy nagy eséllyel kurvajó cuccokat dobnak - a szintednek megfelelően (itt üt be, ha 15 szinttel erősebb vagy: nem kapsz semmit). Leginkább Superior, Heroic vagy Fabled itemeket ejtenek, bár előfordulhat, hogy hoppon maradsz. Sok szerencsét hozzájuk! ;)
A szörnyek jellemzői
A játékban lévő szörnyek 3 kategóriába sorolhatók.
-
Állatállomány: ide tartozik a Qooqoo (csirke szerű) vagy az Elroco (mókus), melyek átlagosnak számítanak a kezdők területén, illetve Atreiaban. Ezek alacsony szintű szörnyek, nagyon gyengék is, és nem támogatnak XP-vel sem.
-
Nem érző szörnyek: állatok, rovarok, elementálok, lelkek. Ezek a szörnyek beszédképtelenségük szerint lettek kategorizálva. Ilyen például az Angolem, Sparkie, Arachna és az Air Spirit.
-
Érző szörnyek: Szellem, Balaur és Humanoid fajok, akik a Játékoséhoz hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, illetve rendelkeznek saját nyelvvel. Ilyen a Krall, Balaur, a Kerubok és még nagyon sok másik.
Típusaik
Néhány kivétellel, a legtöbben érző- és nem érző szörnyek, továbbá 3 eltérő fajba sorolhatóak.
-
Zone Boss
-
Normál
-
Quest
Zone Boss
|
|
Poeta, Supervisor Duaguru |
Eltnen, Grand Chieftain Saendukal |
A Zone Boss az a szörny, amely uralkodik egy terület fölött. Ezekkel a szörnyekkel általában a zóna utolsó kampány küldetésében találkozhatunk. A Legtöbb Zone Boss az adott terület középpontjában tartózkodik, ezzel arra kényszerítve a játékost, hogy egy egész hordán hatoljon át, hogy legyőzhesse a Bosst.
A Zone Bossok sokkal erősebbek, mint a velük egy szinten lévő játékosok. Sokszor szívósabbak, mint amilyennek valójában tűnnek, sőt, az is előfordulhat, hogy más mobok is védik, ezzel megnehezítve a támadást. Veszedelmes harc is lehet, de a jutalom növeli a kockázatot.
Normál Boss
|
|
Chieftain Kumbaron, Mau, Altgard |
Sawteeth Lehul, Drake, Morheim |
A normál Boss megnövekedett támadási és védekezési erővel, fokozott intelligenciával rendelkezik, ami igencsak nehezíti, hogy a játékos egyedül legyőzhesse. A kezdeti zónákban még legyőzhetőek egyedül is, de később már szükséged lesz a többiek segítségére.
Quest Boss
|
|
Az Ancient Ginseng csak a Quest folyamán tűnik fel. |
Ezek a mobok nem cirkálgatnak fel-alá, nincsenek folyamatosan jelen a játékban. Csak akkor tűnnek fel, ha egy quest vagy egy campaign során használnod kell egy itemet, amivel megidézed.
Dropot tekintve nem a kedvenceink. Nem dobnak sem armort, sem fegyvert, sem ékszert, semmit. Bár néha adódnak ritka esetek, amikor dobnak valamit, de az mint a fekete mókus.
A boss nehézségi fokozata
A boss-okat négyféle nehézségi fokozatba lehet sorolni: Általános, Elit, Hero és Legendás.
|
Queen Klawtaka, általános szintű boss. |
Az általános nehézségű boss-okat egyedül is simán szét tudod csapni, de egy elithez már mások segítségére is szükséged lesz.
|
Kantu, elite szintű boss. |
Egy hero, avagy egy legendás szintű boss-t pedig vagy teljes groupban, vagy pedig alliance-ban lesz esélyed leütni.
|
Andre, hero szintű boss. |
Ha egy ilyet szándékoztok lerohanni, fontos, hogy úgy nagyjából ismerjétek, milyen támadásai és védekezései lehetnek. Ha nem figyeltek oda kellőképpen, és csak mint a barom nekimentek, sec-perc alatt meg is halhattok.
|
Raging Kraterr, legendás szintű boss. |
|